Vores kvalitetspolitik
EAB opererer inden for brancher, hvor det at kunne opfylde kundernes og myndighedernes eksplicitte og implicitte krav og ønsker er en forudsætning for succes. For at kunne leve op til dette kræves det, at produkter og ydelser fra EAB altid er kundens bedste valg, når egenskaber, pris, leveringstid mm. sammenholdes. Hver eneste leverance skal være en anbefaling til fremtidige forretninger.
Vores kundeløfte
Vores mangeårige viden og erfaring skal sikre, at vores kunder føler sig trygge gennem hele processen Vi forpligter os derfor til at levere produkter eller ydelser, som vi med sikkerhed ved opfylder de betingelser, som de skal fungere under. Vi skal være fleksible, arbejde hurtigt og rentabelt, men på en måde, så det ikke går ud over kvaliteten af de produkter og ydelser, som vi har lovet kunden.
Medarbejderansvar
EAB skal støtte udviklingen af vores medarbejdere, så alle ved, hvilke krav, der stilles til resultatet af en opgave og dermed sikre, at kvaliteten er den rigtige – ikke bare den første gang, men hver eneste gang. Eventuelle fejl og mangler skal behandles med åbenhed og altid resultere i forbedringer.
Vi opfylder alle gældende standarder
EAB opfylder alle gældende standarder og normer i Europa for konstruktion og fremstilling af lagerindretning. For bærende konstruktioner til de bygninger, vi leverer, er vi certificeret i henhold til EN 1090 og har derudover en bygningsinstruktør ansat. Læs mere om EABs Engineering Principles – de bagvedliggende fakta om, hvordan vi designer og tænker, så vi kan garantere holdbarhed og kvalitet på alle niveauer.
EABs bog om holdbarhed
Built to last, siger alt om, hvad vi tænker og hvordan vi agerer hos EAB. Det er et løfte, som vi ikke bare giver til vores kunder, men også til vores medarbejdere, leverandører og alle andre, som vi har en relation til.
Læs vores ”Holdbarhedsbog” her.